.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمل ميزبان مسابقات قهرماني كشتي مازندران

رئيس هيئت كشتي شهرستان آمل گفت: آمل درپي ميزباني مسابقات قهرماني كشتي مازندران است.

قدرت الله نهاونديان در گفت‌وگو با فارس با اعلام اين خبر گفت: درپي كسب ميزباني مسابقات قهرماني كشتي مازندران هستيم.
وي با اشاره به اينكه امكانات ورزش كشتي در اين شهرستان مهيا است، تصريح كرد: مسابقات قهرماني كشتي فرنگي مازندران از 24 شهريور ماه به مدت دو روز برگزار مي‌شود كه درصدد كسب مجوز ميزباني آن هستيم.
رئيس هيئت كشتي شهرستان آمل اظهار داشت: تيم كشتي نوجوانان اين شهرستان نيز با حمايت بخش خصوصي در ليگ برتر كشتي نوجوانان مازندران شركت مي‌كند.
اين داور بین‌المللی و درجه يك فدراسیون جهانی کشتی FILA كه چندي پيش بازنشسته شد، اوضاع كشتي در آمل را نامطلوب دانست و يادآور شد: جلسات متعددي براي مربيان و كشتي‌گيران داشتيم و براي خانه كشتي آمل در شهرك نبوت نيز برنامه مدوني براي تمرين و آماده‌سازي كشتي‌گيران در دست داريم.
وي با اعلام اينكه آمل در همه رده‌هاي سني در مسابقات استاني حضور دارد، بيان داشت: فعاليت رده‌هاي مختلف كشتي در اين شهرستان راضي كننده نيست زيرا آمل در همه رده‌ها از قهرمانان استان محسوب مي‌شد.
نهاوندیان با اشاره به مهم‌ترين برنامه كاري خود ادامه داد: توجه به کشتی آزاد و فرنگی به ويژه پشتوانه‌سازی و استعدادیابی در رده‌های مختلف سنی و توجه به رده‌هاي نونهالان براي ايجاد آينده‌اي درخشان در دستور كاري ما قرار دارد.
وي با اشاره به اينكه در آخرين جلسه با كشتي‌گيران از پيشكسوتان اين عرصه در شهرستان دعوت به همكاري شد، ابراز داشت: براين اساس اسماعيلي مربي قديمي آمل مربيگري تيم بزرگسالان شهرستان را برعهده گرفت و بهرام عابدي و بهزاد نصري كه قهرماني جوانان جهان را در كارنامه دارند نيز در اين عرصه مشغول خدمت هستند.
وي با تاكيد اينكه در حال تفكيك رده‌هاي سني در كشتي هستيم، گفت: بايد با هر رده سني اختصاصي كار شود زيرا نياز است تا جوانان، نوجوانان و نونهالان مستعد شناسايي شده و سركشي لازم از آنها صورت گيرد تا به نقطه اوج قهرمان‌پروري دست پيدا كنيم.
نهاونديان عنوان كرد: از 10 مربي برتر و كلاس ديده كشتي دعوت به همكاري كرديم و همچنين قصد داريم تا در برنامه سالانه خود در آينده‌اي نزديك مراسم تجليل از قهرمانان مدال‌آور كشتي شهرستان را برگزار كنيم.
به گزارش فارس، قدرت ‌الله نهاوندیان يكي از داوران نامي و بين‌المللي كشتي كشورمان است كه سال گذشته پس از قضاوت دیدار نهایی وزن 84 کیلوگرم جام بین‌المللی عبدالله موحد و امامعلي حبيبي در قائمشهر که بین‌ علی‌اصغر بذری از كشورمان و ریموند جردن آمریکايي برگزار شد، با دنیای داوري در کشتی خداحافظی کرد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.845 seconds.